Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 65 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Trámový most nad místní komunikací
Kunčarová, Edita ; Panáček, Josef (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navržení mostu o jednom poli, vedoucí přes místní komunikaci. V rámci práce byly zpracovány tři varianty řešení, přičemž dále byla rozvedena jedna z nich. Konstrukce je navržena a posouzena na mezní stav únosnosti a mezní stav použitelnosti. Výpočet probíhal pomocí kombinace ručního a softwarového řešení. Výpočet a grafické vyobrazení vnitřních sil bylo provedeno v programu Scia Engineer 19.1.
Trámový předpjatý most
Páteček, Tomáš ; Klusáček, Ladislav (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem nové mostní konstrukce v místě stávajícího mostu na silnici II/39 mezi obcemi Dobrkovice a Kájov přes říčku Polečnici. Byly vypracovány tři studie řešení. Zvolena byla varianta trámového předpjatého mostu, prostě podepřeného, s délkou přemostění 27,464m. Kategorie převáděné komunikace je S9,5, těleso převáděné komunikace se nachází na obou stranách mostu v náspu.
Most na rampě
Páteček, Tomáš ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením nosné konstrukce mostu na rampě. Mostní konstrukce je součástí mimoúrovňové křižovatky, které připojuje rychlostní silnici R35 na dálnici D1. Byly vypracovány tři studie. Most je řešen jako spojitý nosník o šesti polích. Výsledný návrh byl proveden z předpjatého betonu dle platných norem. Při výpočtu byla zohledněna fázovaná výstavba.
Trámový most přes řeku Blanici
Kostka, Vojtěch ; Nečas, Radim (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem silničního mostu silnice III/14 130 v Zábrdí. Most vede přes řeku Blanici. V předběžném návrhu byly zpracovány tři studie řešení. Studie č.1 - Trámový most je zpracována podrobně. Řešení bakalářské práce obsahuje statický výpočet, výkresovou dokumentaci a vizualizaci.
Mostní nadjezd přes dálnici
Černý, Pavel ; Šopík,, Leonard (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je podrobný návrh nosné konstrukce mostu. Jsou vypracovány tři varianty přemostění. Konstrukce je navržena jako jednotrámový most o 7 polích celkové délky 200~metrů. Výpočet účinků zatížení je proveden v programu MidasCivil 2019 a Scia Engineer 18.1. Dále je konstrukce posouzena na mezní stav použitelnosti a mezní stav únosnosti. Pro posouzení průřezů je použit program MS Excel. V této práci je proveden návrh a výkresová dokumentace mostovky a spodní stavby. Návrh a posouzení je provedeno dle evropských norem.
Diagnostika železobetonového mostu
Rozbroj, Lukáš ; Anton, Ondřej (oponent) ; Cikrle, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá diagnostikou železobetonového trámového mostu v obci Újezd u Brna. Cílem je provedení prohlídky mostu, pořízení kvalitní fotodokumentace vad a poruch, navržení a provedení diagnostického průzkumu v rozsahu nutném k posouzení zatížitelnosti. Konečným vyhodnocením je zjištění zatížitelnosti s následným návrhem nutných opatření k zachování funkčnosti mostu.
Komplexní diagnostika železobetonové konstrukce
Balas, Jan ; Heřmánková, Věra (oponent) ; Anton, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá diagnostikou železobetonového trámového mostu u obce Bílčice. Cílem je provést prohlídku mostu, popsat poruchy a jejich příčiny, navrhnout a vyhodnotit diagnostické metody k získání potřebných údajů pro stanovení zatížitelnost mostu.
Oprava trámového mostu
Otevřel, Rostislav ; Klusáček,, Ladislav (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Práce se zabývá výpočtem zatížitelnosti stávající mostní trámové konstrukce podle normy ČSN 73 6222 a návrhem nového mostu. Most slouží k převedení místní komunikace přes řeku Svratku. Most je řešen jako deskový plného průřezu, prostě uložený s délkou přemostění 13,174m. Kategorie komunikace je S 7,5. Zatížení a posouzení je řešeno dle Eurocode.
Návrh železničního trámového mostu
Jedlička, Martin ; Panáček, Josef (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
V této bakalářské práci je úkolem vypracovat návrh řešení betonového jednokolejného železničního mostu. Varianty se bude soustředit na návrh trámového mostu. S ohledem na vypracovaná předběžná řešení bude vybrána jedna varianta, která bude zpracována podrobně v následujících fázích. Návrh výpočtového modelu a dimenzí mostu. Následně bude vypracována železobetonová a předpjatá varianta. Tyto varianty budou porovnány a zhodnoceny. Z tohoto hodnocení bude vybrána varianta, která je efektivnější, a bude k ní zpracována výkresová dokumentace. Most bude situován poblíž města Velké Pavlovice na Jižní Moravě. Jedná se zde o jednokolejnou trať číslo 255 z Hodonína do Zaječího přes říčku Trkmanka. Výpočet vnitřních sil je proveden v programu SCIA 2012 v souladu s normami ČSN EN.
Most přes řeku Bělá
Kubíček, Ondřej ; Nečas, Radim (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem silničního mostu silnice I/44 přes řeku Bělá. V předběžném návrhu byly zpracovány tři studie řešení. Vybranou variantou k podrobnému zpracování byl dvoutrámový betonový most. Výpočty byly prováděny ručně a z části v programu Scia Engineer. Konstrukce je posuzována podle eurokódů. Řešení bakalářské práce obsahuje statický výpočet, výkresovou dokumentaci a vizualizace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 65 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.